יום רביעי, 25 במאי 2022

מיחזור בקבוקי ליטר וחצי

 מחפשים מיחזור בקבוקי ליטר וחצי? ענקי המחזור מספקת שירות מיחזור בקבוקי ליטר וחצי. בחמש עשרה השנים האחרונות ענקי המחזור אוספים וממיינים מכלים ברי פקדון, פלסטיק זכוכית ופח.


המודעות למיחזור בקבוקים גדלה מאד בשנים האחרונות אבל לא הרבה יודעים שכעת כדאי למסור למיחזור בקבוקי ליטר וחצי. בעבר הם לא היו ברי פיקדון ולכן לא ניתן עבורם החזר. כעת, יותר משתלם למסור בקבוקי שתייה משפחתיים לנקודת איסוף למיחזור בקבוקי ליטר וחצי משום שעל פי חוק מקבלים את החזר הפיקדון שכבר שילמתם כשקניתם את הבקבוקים.

אנו מזמינים אתכם להגיע אלינו, לנקודת איסוף מיחזור בקבוקים ולמסור למיחזור את בקבוקי הליטר וחצי שאספתם ביחד עם כל מיכלי השתייה ברי הפיקדון, ולקבל עבורם החזר הפיקדון בכסף מזומן.

זוהי הזדמנות מצוינת לחנך את הילדים לשמירה על איכות הסביבה: גם להרגיל אותם להקפיד לאסוף פסולת ומיכלי פלסטיק וגם למסור למיחזור בקבוקי ליטר וחצי ומיכלי שתייה אחרים.

אנחנו גאים לעסוק במיחזור בקבוקים ליטר וחצי וכל המיכלים לשתיה בגדלים האחרים, לתרום את חלקנו לשמירה על כדור הארץ ולהחזיר את הפלסטיק הממוחזר לשימוש חוזר בתעשייה.

למידע נוסף לגבי מיחזור בקבוקי ליטר וחצי צרו קשר עם ענקי המחזור.
ענקי המחזור - מיחזור בקבוקי ליטר וחצי למען סביבה יותר טובה לכולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תחנות מיחזור בקבוקים

  מחפשים  איסוף בקבוקים ? ענקי המחזור מספקת שירות  איסוף בקבוקים  בחמש עשרה השנים האחרונות. ענקי המחזור אוספים וממיינים מכלים ברי פקדון, פלס...